Besøgstips



Jeg vil gerne lave mit allerførste indlæg med et besøgstip til en nyopstartet blog, "Spidermarilo". Altså først og fremmest vil jeg jo mene at navnet er genialt. Det er slet ikke mig der har fundet på det, nej nej (a'Men udover det geniale navn så er det en rigtig fin blog :) Hun skriver en masse finde blogindlæg, som man faktisk gerne vil læse :D Headeren er fin, farverig og unik .. på den gode måde (: Hun blogger med billeder, hvilket er endnu en ting jeg elsker! Jeg tror at hun en dag kommer på bloglisten hvis hun bliver ved med at blogge, men det er ikke derfor hun blogger. En blog er ligesom en dagbog og sådan skriver Marilo. Altså ikke som en dagbog peps, men hun skriver om sin dag. Elsker det!:) Jeg syntes alt i alt at hendes blog minder mig om en strandet søko :D Ej okay, just kidding. Den er superfin og kunne vidst godt trænge til nogen af mine besøgende!:D Tror ikke i vil fortryde det (:<3

Besøg Spidermarilo ved at klikke på billedet af hendes header eller klik her :D

11 kommentarer:

Anna sagde ...

Wauw. o:' Den er flooot. :3'
Og navnet er GENIUS. :D
Spider Marilo, spider marilo, does what ever a marilo does. Can she fly, no she cant, she is a mariloo. (y'

Kamilla Magnussen sagde ...

Har lige været derinde og glukkexD Den blog er da vildt sød!

Anonym sagde ...

Sejt :D Mega flot ^^

Emma R.B sagde ...

Det er en meget flot blog hun har :D yay! :P

Marilo sagde ...

argh.. camilla altså dig og din wunderbaum side :b' flov mig så meget! :D - men tak mennesker! :D i virkelig søde (y'

Amalie V. sagde ...

Sejt og mega flot :]

Luna sagde ...

Haha, Sejt navn! Marilo er min gode veninde, hun har en MEGET sej blog :3

Camilla sagde ...

Ja hun har 8D

Julie sagde ...

Den må jeg prøve at læse xD

Cecilie sagde ...

Floot grafik :D heh fedt :P

Janice Aliena sagde ...

Jeg er glad for at dele mit vidnesbyrd! Jeg og min mand var heldige nok til at kontakte dr.Oduduwaspellcaster@gmail.com
Vi så en post online her, hvordan Dr.Oduduwa bringe tilbage en dame ex mand, og hun udgav også e-mail adressen til profeten Oduduwa the Great.
I august 2016. De problemer, vi havde, var alvorlige tilbageslag, og vi søgte frugten af ​​livmoderen.
Jeg havde et problem med ophørt menstruation i en periode på 6 år.
Ved profeten Oduduwas levende profes nåde blev jeg leveret samme måned.
Dr.Oduduwa lover at hjælpe mig, og han beder mig om at købe nogle ting, som jeg købte og sendte til ham via DHL
Den samme dag jeg registrerede, købte jeg varerne og sendte til Dr.Oduduwa, den samme dag kastede han stavningen på mine vegne
Straks så jeg min periode den følgende dag! Tre dage før jeg kunne flyve til Lagos,
Jeg blev meget syg og jeg spyttede ud et rosa stof. Jeg kæmpede for styrke i disse dage. Jeg kunne ikke spise noget og tog kun vand,
Selv indtil dagen for min rejse. Det var ikke let, men Guds nåde var over mig, og jeg formåede at nå dr.oduduwa tempel.
"Siden jeg vendte hjem fra Afrika, har alt om mit liv ændret sig. Jeg er glad for at fortælle jer alle gode MORNER.
Dr.Oduduwa's guder lever virkelig. Jeg er nu gravid! Efter seks fulde år uden selv at se min menstruation,
Jeg er nu en gravid kvinde til Guds herlighed. Jeg er målløs over, hvad Gud har gjort. Flere og flere velsignelser fortsætter med at komme i hverdagen!
Tak, Dr.oduduwa! "
Hvad er din egen udfordring? Kontakt dr.oduduwaspellcaster@gmail.com, få forbindelse med tro og modtag dit eget mirakel!
Dr.Oduduwa kan løse problemer som.Ved tilbage ex love spell, Stave for at komme tilbage Stol på et forhold, stave for at stoppe snyd og stop ligge i et forhold
Stave for at have din egen baby, Stave til Stop skilsmisse / Seperation Stave, Goog-luck stave og Stave for fremme på arbejde kontor.
Undersøgelse succes Stave.
Kontakt Oduduwa på sin personlige email adresse: dr.oduduwaspellcaster@gmail.com