I heart Curly waaaaaves


I thought of some cool, I guess? Hvad sker der lige? Jeg faldt i søvn kl 19 i går! Underligt! Så jeg vågnede kl 5 og skal først i skole kl 10:18, hahaha. Superdupercamilla, I know! Men jeg har altså fået den mest geniale plan ever.. Jeg vil lave krøller, haha! Det skal nok blive grimt .. OOPS! jeg mener sjovt! Her er planen..
  1. Jeg vasker mit hår
  2. Jeg propper sådan noget volume-stuff i
  3. Deler mit hår op i to og laver en franskfletning oppe ved hårrødderne, som ender ud i en lang fletning på hver side, if you know what I mean?
  4. Føntørrer fletningerne
  5. Tager fletningerne ud
  6. Propper hårspray i
 Voila? Håber jeg da ihvertfald.. Det må gerne blive pænt. Men har det med normalt at have mit hår op i en knold, så håber det kommer til at fungere..

Guess what?! Idag har jeg rent faktisk husket Pernille og Sofies julegaver. Eller jeg ved ikke om jeg husker dem endnu, men jeg håber at jeg husker dem, haha! Skal også have husket Breaking Dawn til Pernille.. Eller rettere sagt jeg skal huske at læse den færdig så hun kan få den!

Jeg var nødsaget til at tage til Sønderborg igår:( Min mor havde MIN nøgle til huset og selvfølgelig havde hun låst begge døre :/ Så jeg blev nødt til at tage hele vejen med BUSSEN til Sønderborg og det endte i at jeg hævede 300kr, ikke specielt meget I know, og købte en ny skolekalender ... til 30 kroner -.-' Men set på den lyse side, så har jeg stadig 270kr! Det var da altid noget.

See ya later, alligator! .. mit yndlingsudtryk udover baaah, haha, okay, nej, wazzup ma name is brüno og blabla :D

16 kommentarer:

Heidi broksoe sagde ...

Hvor ser du sød ud og helt misforstågende!

Kamilla Magnussen sagde ...

Haha..:D Lykkedes det at lave 'perfekte' krøller?

Kamilla Magnussen sagde ...

Det lykkedes nok aldrig for mig, med mit stålhårxD

Sofie Waldorff sagde ...

Godt det lykkedes! :D
Kæft hvor jeg elsker dine øjne på det billede? oo' De GLINSER? ö

Jacqueline M sagde ...

nu glimter dine øjne jo igen!o: gisp hvor er det flot!:). ej hvor weird at du faldt i søvn kl 19 ö det har jeg godt nok aldrig prøvet før xD sønderboorg det er jo dér hvor jeg bor!:D:D.

Emma R.B sagde ...

& de krøller lykkes da :D?
De blev da veldig fine! :o
Forresten : du er meget god til at sætte hår? :P

Camilla sagde ...

Ej tak :D

Canna sagde ...

Uskyldige Camilla hva' xD? Blev det flot? (;

Siri sagde ...

Hvordan kom det til at se ud?

Ella sagde ...

Nåer gik forsøget med dit hår godt ? (: Det håber jeg da det gjorde (:

Det var da lidt trælst det der med at du skulle tage hele vejen til sønderborg for at kunne komme ind i dit ejet hus xD

Men nogle gange glemmer mødre (:

Cecilie Borreskov sagde ...

Hah c; Elsker virkelig ALLE dine billeder.. Det er totalt godt lavet ;p

Canna sagde ...

Cecilie Borreskov: Enig :D! Hvorfor kan man ikke selv tage sådan nogle billeder og få dem til at se sådan ud?

Camilla sagde ...

De fleste af dem er ikke redigerede o:'

Amalie V. sagde ...

Lykkedes det så :p

Cecilie Frölich sagde ...

Jeg har langt, tungt og tykt hår :/ hvordan laver du din knold xD? gør du det på dig selv, eller :3? det ville være lidt cool at få lidt hjælp :i

Julie sagde ...

Flot hår :D