mangler du blogge at læse?


Random billede :D Nå men tænkte at mit første indlæg idag skulle handle om de blogge jeg læser (: Det er vildt interessant, NOT! Men det giver jer da mulighed for måske at opdage nogle nye blogge og sådan noget (: Nå ja men jeg kan jo bare begynde (: Bemærk der er ret mange xD
^Haha der er ret mange :D Nu er mit spørgsmål så: Hvilke blogs læser du hver dag?(: Skriv dem i en kommentar :D Husk at skriv din egen hvis du også har en :D Det kan være jeg også begynder at læse din!:D Men hmm. Lad mig se. Jeg kender Simone, Luna, Julie og Andrea i virkeligheden og har skrevet med Ida og Marilo :D

15 kommentarer:

Sara sagde ...

SV. :D hur kommer de sig att du skulle vilja flytta dit??

Sofie sagde ...

Woooaw :D læser du min blog 8D

' Scone.<3 sagde ...

Læser faktisk en del af de samme :D

SMRKJ sagde ...

:D Nuh Taaak sweety :) ILM Læser også altid din

Sofie sagde ...

NÆÆÆÆ 8D Eller. Du må få den når jeg har fået sparet sammen til en ny! :D Men det tar' nok ret lang tid xD Men ved du hvad? Den har faktisk photoshop! 8D og 18 adobe programmer jeg ikke aner hvordan man bruger O.o

Sofie sagde ...

Sygt 8D Jeg læser også din blog! :D

Luna sagde ...

haha, ej hvor er du sød at du linker til mig!(': ..

Sidsel sagde ...

Hej Camilla :D ..
Rigtig fin blogg du har dig!
Kig evt. gerne forbi min ?? :D.

Sofie sagde ...

Hovsa. Måske skulle jeg svare på dit spørgsmål xD jeg læser din blog, Lunas, Marilo's, Annas (www.eaie.blog.no), Rebekkas ( Myperfectworld.blogg.no) så tror jeg ikke der er flere Ö

Anonym sagde ...

Fuck det er et nice billede xD! Jeg læser kun din blog xD .. Lol!

Amalie V. sagde ...

Læser kun din blog :p

Julie sagde ...

Ja, du læser da godt nok mange xD Jeg læser kun din xD

//Julie Emma Damgaard Jensen

Julie sagde ...

....og så læser jeg min egen, www.chedion.blogspot.com ^^

Simone sagde ...

Wow, cute! :)

FOTOGRAF Anton sagde ...

Kolla gärna in min nya blogg :)