Ny computer



... JA TAK! Hvor uheldig kan man være? Min egen computer er i stykker og det er min mors også og vores garanti virker ikke på dem mere... Så jeg bruger min mors skod arbejdescomputer! Den kører på Windows XP og er mega langsom!! Kan ikke engang installere Adobe Illustrator CS4 på!! Kun Photoshop, men jeg er forelsket i Illustrator! Jeg fandt en mega fed en på tilbud, men vi har ikke råd! Helt ærligt. Hvorfor kan det ikke bare regne med penge? .. eller jo det kan jeg godt regne ud! Der vil nok ske det samme som i Mikkel og Guldkortet, hvis nogen af jer så den serie i 2008?? Jeg må seriøst få mig et job! 

Der kommer snart en fed konkurrence! Næste indlæg kommer den!! I promise! 

14 kommentarer:

Kamilla Magnussen sagde ...

Så er det jo heldigt at du skal have ny computer:D

Sofie Waldorff sagde ...

Grr! Hader det med pludselig at skulle bruge en helt anden computer. Det er så skide forvirrende? xD
Men ja. Det er godt at du skal have en ny! ^^

Emma R.B sagde ...

:P Goddie, og du er heldig med at du må få en ny :D
Jobbet, det tror jeg du har nemt ved at skaffe(;

Camilla sagde ...

Hahaha :D

Kamilla Magnussen sagde ...

Er det besluttet hvilken det skal være?

Siri sagde ...

Jeg har set mikkel og guldkortet - sikken historie! Ja, det ville ikke være godt hvis alle bare havde så mange penge!

Ella sagde ...

Fed computer - den har jeg også (:

Surt det med at du skal bruge den mega langsomme computer (: Syndes også selv det er mega irriterende at computerne bare bliver langsommere og langsommere jo mere man bruger dem (:

Cecilie Borreskov sagde ...

Træls at computerne er gået i stykker ;s Så må du jo bare få fat i et job, så du kan tjene nogle moneys xD

Canna sagde ...

Haha nice computer :D .. Gad godt have sådan en xD Men er rimelig tilfreds med min sorte ;D

Camilla sagde ...

haha:D

Rikke R. sagde ...

Den er mega sej

Amalie V. sagde ...

Det er bare det værste -.-'

Cecilie Frölich sagde ...

aww :s hvad er der egentlig galt med den :)?

Julie sagde ...

JA DET SKAL REGNE MED PENGE!!! Det må vi overbevise gud om xD