Rest in peace Møffe

Nej nej nej. Er bare mega ked af det! Mit elskede marsvin "Møffe" er død! Han var blevet syg og der var intet vi kunne gøre!! Det hele var jo startet da jeg så til ham om aftenen hvor han ikke kunne åbne øjet af bare betændelse, de var helt limede til. Han ville ikke spise eller bevæge sig! Jeg lå lidt og nussede med ham og sådan, og han begynder så at "snakke" med mig og det ser virkelig ud til han havde det bedre, så jeg sætter ham lige ned, for at tage et stykke pære til ham fra hans madskål, for at se om han vil have det, men da jeg så vender mig om ligger han på siden og puster helt vildt. Jeg løfter ham så op og han er bare helt livløs! Han var vildt tynd og hans knogler var helt slappe! Jeg gik fuldstændigt i panik og tog ham så langsomt op og løb op til min mor, men da jeg kommer op er han død! Jeg har bare grædt hele natten og begyndte også i skolen! 2010 starter vildt great ... not! Du tænker sikkert det er jo bare et marsvin, men jeg er meget følsom og elskede at sidde at nusse og snakke til ham! Jeg elsker dig jo Møffe!:'/

Født 25.06.2009 Død 05.01.2010
Billeder og stuff kommer!

Om lidt skal vi til Avifauna for at købe 2 nye marsvin. Det er nok den nemmeste måde for at glemme al sorgen og jeg håber virkelig det kommer til at fungere. Men man ved jo aldrig!

17 kommentarer:

Pernille sagde ...

Rest in peace:'( Ej hvor er det synd for dig ;s

DreamerMis sagde ...

ej hvor sært! oO havde os engang et marsvin der hed møffe, som også var brunt oO og det døde/blev aflivet også efter noget der lignede øjnbetændelse oO wow oO hun havde kræft og det var derfor .__.

R.I.P
hilsen mie^^

Kamilla Magnussen sagde ...

R.I.P Møffe! Min hund døde for 2 år siden og jeg er stadig ikke kommet mig over det..:'-(

Rest in peace..

Heidi broksoe sagde ...

Vill i fred møffe :'( Stakkel dig mijn pige ....:[

Camilla sagde ...

:'/

Kamilla Magnussen sagde ...

Okay måske lidt på sidesporet, men min lærer snakkede om at man kan klone dyr om 10 år.. det ved jeg nu ikke helt med..:-/ Fordi så er det ligesom ikke det samme..;-(

Sofie Waldorff sagde ...

Arg hvor er det synd for dig..
Ligemeget om det er et marsvin, eller en elefant. Man kan elske hvilket som helst dyr? (':
Bare hold fast i de gode minder Camilla!

Emma R.B sagde ...

/; `Rest in peace, Møf ..
jeg har ondt af dig, - det er hårdt at miste et kæledyr, som stod en meget nær /:

Camilla sagde ...

Ja s;' Har du selv prøvet det?:/

Siri sagde ...

Jeg har også prøvet det - jeg har to katte begravet i min baghave! Det er altid hårdt, når nogen man holder af går bort! :(

Ella sagde ...

Rest in pease den stakkels lille fyr.

Håber du klarer den!

Cecilie Borreskov sagde ...

Stakkels digh! ;'( Føler virkelig med dig! Håber du bliver glad for dine nye marvsin :)

Camilla sagde ...

:/

Amalie V. sagde ...

Neeej hvor forfærdeligt! :(

Anonym sagde ...

R.I.P Møffe s: Red engang på en pony der hed Møffe d:

Cecilie Frölich sagde ...

aaaw :'( jeg husker også da Chang døde - min gamle hund, som passede på mig siden jeg blev født :'/

Julie sagde ...

R.I.P. Møffe :(