Hovsa hvor blev den af???

Som i kan se er der lagt et farveskema ind! ... meeeeen! hvor blev headeren af? Bare rolig. Den har aldrig været på, fordi den ikke er færdig ... fordi jeg ikke er begyndt på den. Men bare rolig. Jeg er igang med at lave en og håber i vil kunne lide den! Men hvad sker der når kedsomheden tager over? Jeg tegner da en tegning af et af mine store blog idoler! Nemlig Voe! Hun er ret sej!


Jeg er måske ikke world champion til sådan noget tegne noget, men det er min første tegning i Illustrator, så er faktisk ret stolt fordi jeg syntes den blev ret god. Huden blev måske lidt mørk, men øvelse gør mester! Tænderne blev også ret sjove!! Har lagt skygger på i Photoshop.. Syntes håret blev rigtig godt! Og øjnene blev også OK gode, men tror jeg skal have gjort lidt mere ud af selve Iris! Den lidt lysere version i baggrunden skal forestille et spejl.. Altså som om hun spejler sig. Det blev mildest talt ikke vellykket, men syntes det ser fedt ud! Lipgloss farven er klam! Men det var fordi jeg ikke kunne finde den rigtige farve! Så syntes jeg også der manglede noget, så jeg fik lige tilføjet teksten "WE ♥ VOE". Det tror jeg ihvertfald ikke jeg er den eneste om, haha!! Men det er Voe og ikke butikken Voice of Europe! Bare så i ved det!

Kom meget gerne med kritik/ros til billedet. Det ville jeg appreciate ♥ Går igang med en header imens du kommenterer, haha!

19 kommentarer:

Kamilla Magnussen sagde ...

Ikk world Champion nej nej.. Universets champion!

Heidi broksoe sagde ...

Jeg er enig! Den første men alleredde fantastisk til dem!"

Camilla sagde ...

Hahaha, tak :D

Kamilla Magnussen sagde ...

Du kan blive til noget inden for design/computer branchen eller hvad det nu hedder!:)

Kamilla Magnussen sagde ...

Men som du skriver skulle lipglossen måske have været lidt mere naturlig;)

Sofie Waldorff sagde ...

Jeg synes altså at den er vildt god? ö
Prøv lidt flere detaljer i øjnene, som du selv skrev. Og istedet for at lave sorte streger rundt om ansigtet, så lav en mørkere brun? ^^,

Emma R.B sagde ...

iih' hvor er det godt tegnet o.o
Jeg bliver faktisk helt misundelig :D
Det kunne faktisk godt ligne mig lidt - det sagde min mor også om der var en som havde lavet en lidt anderledes tegning af mig xD

Camilla sagde ...

Hahaha xD

Kamilla Magnussen sagde ...

Jeg fatter ikke at det er muligt at lave..

Siri sagde ...

Jeg synes det er flot tegnet!

Ella sagde ...

Du er godt nok dygtig! Gerne lidt mere detaljer indei selve øjnene.

Tænderne er virkelig flotte og detaljerede !(:


Jeg vile aldrig kunne gøre det ligeså godt som dig! (:

Cecilie Borreskov sagde ...

Seeejt billed ;p Du er mega god til at tegne! Jeg ville ikke engang kunne finde ud af at tegne et øje -.-'

Canna sagde ...

WOW den er flot o:!! Du er jo vildt god.. Lav være med at være så ydmyg XD! Du kan sagtens lade være, du er jo god :D ;D!

Camilla sagde ...

taak:D

Camilla sagde ...

taak:D

Amalie V. sagde ...

Niice ^^

Anonym sagde ...

Du burde blive model OG tegneseriestegner xD Du gør det søreme bedre end mange af dem ;D

Julie sagde ...

Tænderne blev lidt sjove, men flot tegning! Tror ikke jeg kunne gøre det bedre selv xD

Anonym sagde ...

Jeg er glad for at dele mit vidnesbyrd! Jeg og min mand var heldige nok til at kontakte dr.Oduduwaspellcaster@gmail.com
Vi så en post online her, hvordan Dr.Oduduwa bringe tilbage en dame ex mand, og hun udgav også e-mail adressen til profeten Oduduwa the Great.
I august 2016. De problemer, vi havde, var alvorlige tilbageslag, og vi søgte frugten af ​​livmoderen.
Jeg havde et problem med ophørt menstruation i en periode på 6 år.
Ved profeten Oduduwas levende profes nåde blev jeg leveret samme måned.
Dr.Oduduwa lover at hjælpe mig, og han beder mig om at købe nogle ting, som jeg købte og sendte til ham via DHL
Den samme dag jeg registrerede, købte jeg varerne og sendte til Dr.Oduduwa, den samme dag kastede han stavningen på mine vegne
Straks så jeg min periode den følgende dag! Tre dage før jeg kunne flyve til Lagos,
Jeg blev meget syg og jeg spyttede ud et rosa stof. Jeg kæmpede for styrke i disse dage. Jeg kunne ikke spise noget og tog kun vand,
Selv indtil dagen for min rejse. Det var ikke let, men Guds nåde var over mig, og jeg formåede at nå dr.oduduwa tempel.
"Siden jeg vendte hjem fra Afrika, har alt om mit liv ændret sig. Jeg er glad for at fortælle jer alle gode MORNER.
Dr.Oduduwa's guder lever virkelig. Jeg er nu gravid! Efter seks fulde år uden selv at se min menstruation,
Jeg er nu en gravid kvinde til Guds herlighed. Jeg er målløs over, hvad Gud har gjort. Flere og flere velsignelser fortsætter med at komme i hverdagen!
Tak, Dr.oduduwa! "
Hvad er din egen udfordring? Kontakt dr.oduduwaspellcaster@gmail.com, få forbindelse med tro og modtag dit eget mirakel!
Dr.Oduduwa kan løse problemer som.Ved tilbage ex love spell, Stave for at komme tilbage Stol på et forhold, stave for at stoppe snyd og stop ligge i et forhold
Stave for at have din egen baby, Stave til Stop skilsmisse / Seperation Stave, Goog-luck stave og Stave for fremme på arbejde kontor.
Undersøgelse succes Stave.
Kontakt Oduduwa på sin personlige email adresse: dr.oduduwaspellcaster@gmail.com