Photoshop stuff


 Til min bedste veninde Julie! Har bare sat skrift og et hjerte ind... Alt sammen noget standard photoshop stuff...
 
Mine 2 nye marsvin. Det til venstre er Møffe "Lil'møf" og det til højre er Dudi "Dudsen". De blev købt samme dag som Møffe døde...
 
Et ældre billede af Møffe, et af de første jeg tog af ham da jeg fik mit kamera... Syntes det her er nok det allerbedste jeg har taget af ham... Han var virkelig unik ♥Vi har ikke fået ham begravet endnu, pga. frost... Så han lægger i en kasse ude på terassen, så han ikke mugner... Han var jordens allerbedste marsvin!

... og så kedelig som jeg er skal der også nogle billeder ind!♥

Endnu et billede af Møffe "Møffemanden"...
 
Syntes det her er et megafedt billede af solen!
 
Solen er på vej ned over Flensborg Fjord. Ved godt jeg skulle have taget kameraet lidt mere op, så det ikke er så meget vand...

Snapshot af en måge...
 
En af julekuglerne på vores juletræ. Det er mig der sidder i sofaen i baggrunden og tager billedet. Det ser faktisk ret fedt ud.. I bunden kan man lige se noget af juletræet, så kan man se vores trappe, stuebord, sofa og fjernsyn.. 
 
Finally! Last picture... Min søster! Syntes det ser ret fedt ud. Men det er jo ikke mig der skal se på dem bag din skærm (Det der gav slet ikke mening!♥)
 Der er ikke nogen af billederne der er redigeret! De er lagt direkte ind fra mit kamera...

Du har vel lagt mærke til der tit fremstår disse prikker: ♥ Nu skal du se hvad det er ...






... det er et hjerte! 



okay camilla. styr din skriftstørrelse! men snutter nu inden det går 

helt galt, hahaha ♥  syntes bare i skulle vide 

hvad ♥ var!...

19 kommentarer:

Julie sagde ...

alle elsker camilla rahbechi! :'D
og jeg er så heldig at være hendes bedsteven :D

Kamilla Magnussen sagde ...

Ej hvor sødt..<3

Heidi broksoe sagde ...

Wow du må få ny bærbar og har et mega fantastisk kamera! Du må sQ ha meget fritid til at tage de vidunderlige biller!! :D Sød søster ^^,

Camilla sagde ...

Tak, men hun er pænt irreterende XD

Kamilla Magnussen sagde ...

Nej,, så er der en mågexD Fik lige et chok.. haha<3

Kamilla Magnussen sagde ...

Kender til det der med irreterende søskende.. især en speciel.. hahaxD

Sofie Waldorff sagde ...

Wup! Elsker det billede med glaskuglen. Dit kamera på have et fantastisk zoome? (:

Emma R.B sagde ...

Well, søskende er allways irreterende o.o ..
Jeg ville først sige at jeg elsker dit marsvin 8D Yay! :D
& dit julepynt i: ..

Camilla sagde ...

Tak:D Tror jeg xD

Kamilla Magnussen sagde ...

Elsker din søsters ansigtudtryk:D

Siri sagde ...

Julebilledet er super fint - og søde marsvin.
Det gør mig ondt det ene døde.

Ella sagde ...

Nuuhr et sødt marsvin - kan også rigtig godt lide den sorte .

Plejer faktisk ikk at være vild med marsvin men de der de er godt nok noget søde!

Kan godt lide dit julekule billede ! (: Den sætning lød lidt sjov, prøv at sig det hurtigt 5 gange i træk xD

Og din lillesøster ser da übernice ud! xD

Cecilie Borreskov sagde ...

Syndt at dit marsvin døde :( Jeg har næsten lige mistet mit dværghamster.. Men har heldigvis fået et nyt :D Eller.. Det vil sige at min lillebror har fået et nyt xD?

Canna sagde ...

Haha nice billeder XD! .. Jeg er bare en kegle til at ta' billeder .__.

Tjorn sagde ...

fede billeder de er over nice

Camilla sagde ...

thanks:D

Amalie V. sagde ...

Haha hvor er din søster sej :p

Julie sagde ...

Sødt marsvin :D

Anonym sagde ...

Jeg er glad for at dele mit vidnesbyrd! Jeg og min mand var heldige nok til at kontakte dr.Oduduwaspellcaster@gmail.com
Vi så en post online her, hvordan Dr.Oduduwa bringe tilbage en dame ex mand, og hun udgav også e-mail adressen til profeten Oduduwa the Great.
I august 2016. De problemer, vi havde, var alvorlige tilbageslag, og vi søgte frugten af ​​livmoderen.
Jeg havde et problem med ophørt menstruation i en periode på 6 år.
Ved profeten Oduduwas levende profes nåde blev jeg leveret samme måned.
Dr.Oduduwa lover at hjælpe mig, og han beder mig om at købe nogle ting, som jeg købte og sendte til ham via DHL
Den samme dag jeg registrerede, købte jeg varerne og sendte til Dr.Oduduwa, den samme dag kastede han stavningen på mine vegne
Straks så jeg min periode den følgende dag! Tre dage før jeg kunne flyve til Lagos,
Jeg blev meget syg og jeg spyttede ud et rosa stof. Jeg kæmpede for styrke i disse dage. Jeg kunne ikke spise noget og tog kun vand,
Selv indtil dagen for min rejse. Det var ikke let, men Guds nåde var over mig, og jeg formåede at nå dr.oduduwa tempel.
"Siden jeg vendte hjem fra Afrika, har alt om mit liv ændret sig. Jeg er glad for at fortælle jer alle gode MORNER.
Dr.Oduduwa's guder lever virkelig. Jeg er nu gravid! Efter seks fulde år uden selv at se min menstruation,
Jeg er nu en gravid kvinde til Guds herlighed. Jeg er målløs over, hvad Gud har gjort. Flere og flere velsignelser fortsætter med at komme i hverdagen!
Tak, Dr.oduduwa! "
Hvad er din egen udfordring? Kontakt dr.oduduwaspellcaster@gmail.com, få forbindelse med tro og modtag dit eget mirakel!
Dr.Oduduwa kan løse problemer som.Ved tilbage ex love spell, Stave for at komme tilbage Stol på et forhold, stave for at stoppe snyd og stop ligge i et forhold
Stave for at have din egen baby, Stave til Stop skilsmisse / Seperation Stave, Goog-luck stave og Stave for fremme på arbejde kontor.
Undersøgelse succes Stave.
Kontakt Oduduwa på sin personlige email adresse: dr.oduduwaspellcaster@gmail.com