Ny computer


HP Pavilion DV7!

HP Pavilion MTV Limited Edition!

Jeg må få ny computer,  Jeg må få ny computer,  Jeg må få ny computer,  Jeg må få ny computer,  Jeg må få ny computer,  Jeg må få ny computer,  Jeg må få ny computer,  Jeg må få ny computer,  Jeg må få ny computer! Okay det var så min dejlige sang uden rytme, haha! Men jeg må få ny computer!!♥ Jeg må endda frit vælge (indenfor et begrænset prisområde, ellers havde i nok set en mac air i toppen uden nogen andre billeder ♥) Men jeg ved bare ikke hvilken en jeg skal vælge, damn it.... Men hvilken en syntes du, hahaha??♥

20 kommentarer:

Julie sagde ...

JEG HAR DEN SORTE MODEL BARE I HVID :D. JEG HAR DEN MED 1000 GB XD

Anonym sagde ...

Har den :D

Kamilla Magnussen sagde ...

SNYD SNYD!!!!!!! Jeg må nøjes med min discount computerXD

Heidi broksoe sagde ...

Syntes helt klart at det er et problem de er begge SMUKKE!! Men oker kokke -->Syntes måske lidt den brune / Øverste

Camilla sagde ...

Det er også den jeg tror jeg køber :D Den anden er ikke ligeså god, men den er meget sej xD

Kamilla Magnussen sagde ...

Den med alle farverne er den jeg ville vælge! den skiller sig ud fra almindelige!

Mathilde K. Rasmussen sagde ...

Øvv! Har en Acer Ferrai 3200 /: Vil gerne bytte :D

Sofie Waldorff sagde ...

DEN NEDERSTE! ö
Den er vildt sej? ^^, Men min veninde har den anden, og hun er vidst helt tilfreds.

Jacqueline M sagde ...

ved det virkelig ikke o:! den nederste er mega overcool, men jeg synes nu du skal vælge den øverste/sorte.. den har et ret lækkert design :-). det har den hvide også, men hvis det var mig, ville jeg vælge den sorte xD

Emma R.B sagde ...

Jeg har den 8D ..
Wee, jeg har bare selv designet min dér om bag på 8D ..
Men den er super god I:

Camilla sagde ...

Jeg tror jeg tager den øverste:D Sådan en har min meget gode veninde Simone (www.kingdom.blogg.no)også:D

Kamilla Magnussen sagde ...

Køber du den over nettet?

Siri sagde ...

Den mørke!

Ella sagde ...

Jeg syndes da klart den farverige!

Har den selv (; Den er meega nice (:

Cecilie Borreskov sagde ...

Elsker begge computere ;) Desværre kan jeg kun sidde ved min fars GIGA bærbar :O Min computer er nemlig gået i stykker xD Hvis jeg skulle vælge imellem de to, så ville jeg helt klart vælge den øverste.. Hvis man nu ligepludselig bliver træt af de mange farver, så er det jo ikke så smart at købe en med mange farver ;p

Canna sagde ...

Ej hvor nice du må få sådan en hvis du vil xD!

Tjorn sagde ...

SNYDD! fuck de er seje snud :D

Marveh sagde ...

HELT KLART DEN NEDERSTE! 8D HAHA!<3 Den er bare tootalt sej, med det pæneste mønster x'D

Amalie V. sagde ...

Hvor er de seje :p
Hmm... Den nederste x'D

Julie sagde ...

Den øverste :D