it is a bubbly world


Pernille, Sofie og jeg gik amok i skolen i dag med en af julegaverne fra Pernille til mig .. sæbebobler!:D Elsker Sæbebobler!<3

Camilla goes hardcore. I know it, just give me some time to learn it :D

Det er koldt -.-'

Haha. Jeg fryser stadigvæk..

E.C. FOREVER :') Edward Cullen Forever. En anden af gaverne fra Pernille:'D Tusind tak<3

Voodoo dukken jeg gav til Pernille :D De havde ikke andre end Ex Lover -.-' Men den kan anvendes til hvad som helst :D .. eller hvem som helst (;

FOKUSER!

Hej folkens. Hvis i virkelig er kommer igennem billederne så kan i vel godt læse dette, hvis i magter det? I think you doe (; Haha, elsker virkelig de sæbebobler Pernille gav mig!! De er virkelig seje! Man bliver aldrig for gammel til sæbebobler (a' Jeg elsker virkelig mit kamera efterhånden. Vi tager bare nogle fantastiske billeder sammen!:D Hvilket minder mig om at jeg lige skal skrive min up-to-date nytårsfortsæt. Its finally here:D
Camillas nytårsfortsæt.
- Blive mere positiv
- Blive mere udadvendt
- Få en ny computer
- Købe et 50mm 1.4 objektiv
- Få mindst 5 12-taller
- Lave lektier hver dag
- Få 5000 besøg på bloggen
- Få et arbejde
- Købe mere tøj
- Være sammen med Julie
- Farve håret brunt eller blond
- Begynde at snakke med folk jeg ikke kender
- Blive den ultimative gavegiver
- Blogge hver dag
- Tage til Sverige eller USA
- Tage kontakt til folk jeg har mistet kontakten til
- Få over 10.000kr på kontoen
- Få en pænere håndskrift
- Lære flydende Svensk
- Overholde mine nytårsfortsæt.
Nå det var så min pænt lange liste (: Men jeg er sulten så see ya :')<3

35 kommentarer:

Kamilla Magnussen sagde ...

Wow I love your blog!! Den er vildt sej!!

Kamilla Magnussen sagde ...

- Jeg ville dog ikke kunne overholde alle de nytårsfortsæt!

Cecilie sagde ...

Fede farver på din blog :D kan godt lide hvordan det hele hænger sammen :D

Cecilie sagde ...

Fede farver på din blog :D kan godt lide hvordan det hele hænger sammen :D

Camilla sagde ...

Tusind tak :D Jeg er heller ikke sikker på om jeg kan overholde dem alle, men lavede noget realistisk, så det kan ikke gå helt galt :D

Kamilla Magnussen sagde ...

Haha.. jeg tror heldigvis ikke jeg får det store problem med at holde mit.. Skrev det vidst længere nede.. Med hestegården

Camilla sagde ...

Ja :D Så det godt (:

Kamilla Magnussen sagde ...

Lidt nogle klovne der væltede batteriet - men det kan jo ske..

Camilla sagde ...

Ja :3'

Kamilla Magnussen sagde ...

Men jeg er da enig med Cecilie, vildt seje farver!

Mathilde sagde ...

Uhh i <3 designet, bortset fra man ikk såh godt kan læse hvad der står c/:

Mathilde K.Rasmussen sagde ...

+ Gid jeg havde lyst hår og blå øjne ): Haha. Sjove billeder ^^. Funniest gaver i giver til hinanden.. & tilsidst fine nytårs forsæt :D

Sofie Waldorff sagde ...

Super sej blog! :D Meget imødekommende, i like that! Desuden elsker jeg din lettere skøre personlighed, som du husker at understrege! ^^
Køn pige! =D

- Sofie Waldorff

Jacqueline M. sagde ...

fed blog!:D. jeg eeelsker også sæbebobler, de er herre seje :-p. haha, gid jeg kunne overholde så mange nytårsforsæt!i:' men de er gode :-). he he. du er en virkelig flot pige o:

/jacqueline m. d;!

Emma R.B sagde ...

Uff, det var da nogle lidt 'svære' ting at komme til at overholde :D? men nogle er faktisk gode q: .. Hmm.. Ja, jeg vil gerne se når de er overholdt næste år :D ..
Wee - ros til din blog forresten ;)

Camilla sagde ...

Tak :'D Jeg er god til at overholde mine mål :D

Emma R.B sagde ...

Det vil jeg håbe :D

Camilla sagde ...

:D Du må jo være en af dem jeg burde tage kontakt til igen fordi jeg har mistet kontakten til dig i:'<3

Kamilla Magnussen sagde ...

Sæbebobler I Love it?:D

Camilla sagde ...

Me too:D

Canna sagde ...

Haha :D Nice .. Elsker første billede xD! .. Genialt.
Nytårsfortsæt --. Hmm.. Gad vide om du kan overholde den 8D!

Siri sagde ...

Er du sikker på du kan overholde alt det xD


LANG liste!

Ella sagde ...

Nøøj endelig en der ælsker sæbebobler? Det er da en genial opfindelse!

Flotte billeder - kan godt lide dit Hardcore billede - og woododukken er da også vildt fedt!

Det er en lidt lang liste hva? og at lære flydende svensk ? Held og lykke da (:

Men nu er du jo godt igang med at modtage mange komentare til din blog (:

Men held og lykke med alle dine nyttårsfortsæt (:

Josephine Petersen sagde ...

haha :D' Farv dit hår brunt! 8D det vil klæde dig meget :D<3. - mit nytårs fortsæt er at nå fejlfri I LA med min pony & blive meget mere aktiv i skolen :D indtil videre går det godt - men man ved jo aldrig :D:D<3
Dine er utrolige gode :D

Cecilie Borreskov sagde ...

Wouw :O Super go'e billeder.. Elsker bare din blog! Jeg har ret så mange nytårsfortsæt ;s Men jeg tror bare ikke jeg kan opfylde dem allesammen.. Surt show for mig xD

Canna sagde ...

Totalt vild med voodoo dukken x]

Kamilla Magnussen sagde ...

Elsker din jakke!

Tjorn sagde ...

Holda op så mange nytårsforset? haha :D og frde billeder <3

Anna sagde ...

Uh, bubly. :3'
Jeg elsker bobler. :3
Hvis jeg skulle beskrive min personlighed som en ting..
Var det nok en bobbel. :3 Elsker din indstilling på dit kamera. o:' Det er så amazing. :')
Det gør dig bleg på en virkelig pæn måde. :] Vampirestyle, weee.

Camilla sagde ...

Jaaa, elsk på twilight :D

Anna sagde ...

Det gik op for mig hvor der står "E.C" er med glimmerskrift. Hahahah. :3'
Hardcore vampires who blows soapbubbles. :D

Amalie V. sagde ...

Haha seje sæbebobler :p

Kit sagde ...

Ville lige pointere, at det hedder nytårsforsæt, ikke fortsæt. Du fortsætter jo ikke med noget, det er noget nyt du begynder på =D
Ellers udemærkede nytårsforsæt. Godt nok meget du skal nå i 2010!

Julie sagde ...

Sæbebobler er geniale, og cool voodoo dukke xD Sådan en må jeg anskaffe mig xD

Anonym sagde ...

Hvilken Power Level har du brug for?
Hvis du har afsluttet et forhold med nogen, og de vil bare ikke
Acceptere at det er overstået, dette er stavningen for din situation. Den første ting
At de fleste mennesker mærker er en indre følelse som et enormt suk af lettelse!
Så begynder den tidligere elsker at forsøge at kontakte mindre og mindre ofte,
Og hvad der normalt sker næste er andre mennesker begynder at få
Involveret i situationen på en sådan måde, at fortiden elsker opmærksomhed
Omdirigeres væk fra dig og de har nogen eller noget
Ellers at fokusere deres energi på noget esle væk fra dig.
Kontakt denne email: dr.oduduwaspellcaster@gmail.com for at hjælpe med at genoprette ægteskab i dag ...
Også,
Hvis du virkelig vil bryde op med nogen, men du er ikke helt
Helt sikkert hvad man skal sige eller hvordan man skal gøre det, det kan bare være
Stave du leder efter! Denne stave har en fantastisk måde at skabe
Bedste forhold for at bryde op med nogen under de bedste
betingelser. Efter at have støbt denne stave, er det første, som de fleste mennesker bemærker
Er mange små "sammenfald", der skaber lige de rigtige betingelser for
Gøre din opbrud så let som muligt.

Er du træt af klienter, som ikke følger igennem og ikke ringer
tilbage? Hvis du er træt af "dæk-kickers" og får alt det forkerte
Typer af kunder, dette kan kun være den stave du leder efter.
Denne stave omgiver din aura med den type energi, der tiltrækker
De kunder, der leder efter hvad du har at tilbyde. Det hjælper dig
Tiltrække loyale kunder, der elsker at gøre forretninger med dig og se
Frem til at dele information om din virksomhed med venner
Og familie. Mund til mund kan være meget kraftfuldt!
Besøg: Dr.Oduduwa Temple of Solution Today ... Email: dr.oduduwaspellcaster@gmail.com