socialcamilla


Hahaha :D Elsker den indstilling på mit kamera ♥ Men som overskriften siger er jeg Social Camilla :D Sidder bare på face og skriver til en masse random mennesker, som jeg mere eller mindre har mistet kontakten til. Derudover sidder jeg og kommentere diverse status, billeder osv. Så blev jeg jo også lige medlem af den ultimative klub for mig (; I'm not trying to impress you but ... I'm Batman ♥ Man er hvad man er, det kan man jo ikke gøre for, vel?(a' Men det er da rart at være lidt social ♥ Man spreder glæde :D Plus man får kontakt til folk man ellers havde mistet kontakt til ♥ Dvs. jeg allerede er godt igang med et af punkterne ved mit nytårsfortsæt :D♥

Camilla snakker om: Falsk venskab.
Jeg vil idag skrive om emnet Falsk Venskab, fordi de ender altid ud i at nogen bliver såret :( Men altså jeg kunne jo starte med at fortælle en histore om min veninde som har været udsat for en Falsk veninde eller hvad man kan kalde det.. Men jeg har den her veninde, som mødte en anden veninde på siden arto og de begyndte så at skrive rigtig meget sammen. Jeg sad så tit og så Malene (Min venindes undercovernavn i dette indlæg) skrive sammen med Katrine (Hende hun havde mødt på artos undercovernavn). Det virkede virkelig som om de havde meget tilfælles og Malene var virkelig blevet meget gladere siden hun begyndte at skrive med Katrine. Derfor aftalte de så at møde hinanden fordi der kun var 70 kilometer imellem dem. Det var så Malene der skulle tage hen til Katrine, fordi Katrine var bange for at få hjemvé. Men fint nok, det gjorde Malene så og hun glædede sig mega meget. Jeg var selvfølgelig også glad på hendes vegne og der var overhovedet intet der virkede mistænkeligt. Så kom den Fredag hvor Malene skulle af sted og hun fik pakket det hele osv. Så kommer hun så af sted og kommer af ved stationen, hvor Katrine ville hente hende. Da der så er gået en halv time er Katrine stadig ikke kommet og Malene sender en sms til hende. Katrine svarer så ikke og heller ikke da Malene ringer til hende. Til sidst har Malene så ventet på Katrine i 2 timer og hun er stadig ikke kommet, eller svaret på noget som helst, så Malene ser ingen anden udvej end at tage hjem igen. Da Malene så kommer hjem, er Katrine på msn og Malene skriver så meget surt til hende hvorfor hun ikke kom. Katrine svarer så tilbage et eller andet med Hvem er du og at hun aldrig skulle kontakte hende igen. Siden da har Katrine hverken været på arto eller msn, lige bortset fra for at svine Malene til, som hun har gjort i virkelig store mængder.

Det er simpelthen utroligt hvor lave folk kan være!s;' Altså Malene havde stået på en togstation i December måned i 2 ½ time og brugt knap 200kr på togbillet! Det er simpelthen virkelig ondt at folk kan finde på sådan noget, for bare at såre folk helt vildt! Det er virkelig utroligt! Sådan nogen burde virkelig have en bedre opdragelse!

Hvad mener du?

31 kommentarer:

Emma R.B sagde ...

Arh, jeg synes det er rigtig synd for Malene, da jeg NÆSTEN har prøvet det samme/: Det er virkelig irreterende og jeg føler næsten at man bliver ''brændt af'' på en måde? Hmm, men havde de set hinanden på webcame og snakket i telefon sammen inden? Da jeg synes det er en super idé først! - Men godt budskab du kommer med :I

Camilla sagde ...

De havde snakket i telefon sammen først o:' Men Katrine havde ikke webcam o:' Sjovt nok :3

Anna sagde ...

Hejsa. :3' Jeg har anbefalet og vurderet din blog inde på min blog. :D Du kan læse det hele inde på www.eaie.blogg.no hvis du har lyst. :3

KH. Anna

Camilla sagde ...

Ej tak Anna!ö Kigger lige!:D

Emma R.B sagde ...

hmm, ja - det er sjovt o.o ..
Nåmen, jeg synes virkelig at det er synd for hende /: ..
iih'

Camilla sagde ...

Ja og hun var mega ked af det i tiden efter s;' Fatter virkelig ikke at der er nogen der virkelig ikke har andet at foretage sig end at sidde og splitte folks selvtillid på den måde. Det her har jo gjort at hun ikke ved hvem hun kan stole på længere!

Kamilla Magnussen sagde ...

Dine øjne..

Kamilla Magnussen sagde ...

Hvilken mascara bruger du?

Camilla sagde ...

Ehm den der gule fra Max Factor der kører i reklamerne på TV lige nu o:' 2 sekunder, smutter lige ud og kigger :D

Camilla sagde ...

Nå, ikke just Max Factor. Den hedder The Colossal Volume Express fra Maybelline (: Den er gul :D Selve mascarafarven er sort q;' Jeg mener jeg købte den for 110 kroner for 6 måneder siden o:

Emma R.B sagde ...

Nej, det er nok til at ens selvtillid brydes /:

Camilla sagde ...

Ja ;s' Det er virkelig svært at finde folk man kan stole på, på nettet :/

' Ida.<3 sagde ...

Gir dig helt ret - det er ondt! o; Synd for "Malene", ikke kun på grund af tiden og pengene, men det må oss ligesom være en kæmpe skuffelse? s;<3

Camilla sagde ...

Netop s;' Det er heller ikke specielt pga. det hun er ked af det, men det at den her person har været vildt falsk og gør det her imod hende s;

Canna sagde ...

Synes heller ikke det er fair x3! ..

Danne (@dcarlbom] sagde ...

Jag gillar hur bilder är riktigt överexponerad men att dina blåa ögon fortfarande sticker ut. Det gör hela bilden. :)

Siri sagde ...

Jeg synes det er fedt at du er så social - I am too xD

Ella sagde ...

Det syndes jeg altså slet ikke er fair overfor Malene , hende katrine har vist ikke tænkt sig om hvilken stor ting hun har med at gøre - nemlig menneskers følelser , altså at folk kan finde på det!

Jeg har selv prøvet noget lignende hvor jeg havde aftalt noget med en jeg havde været på ridelejr med . jeg fandt hende senere på hjemmesideen Facebook, hvor vi skrev sammen i lang tid. vi aftalte at mødes. hun boede kun 30 kilometer væk, jeg og da jeg så sad i bussen på vej over til hende skriver hun ; Desværre jeg må ikke alligevel.
Og når jeg så skrev til hende bagefter så svare hun mig ikke :/

Det er sådannoget svineri !!

Men det er jo bare min mening (:

Josephine Petersen sagde ...

eej hvor ondt ;s Stakkels Malene som virkelig bare glæder sig osv. & som bare bliver skuffet ;( øvøv ikke lige den bedste dag. Men jeg mener at man burde nok kende en person man skal møde lidt mere så man er sikker ´på personen ikke er pædofil eller snyder ;s

Cecilie Borreskov sagde ...

Sikken dårlig dag du har haft digh? ;s

Camilla sagde ...

Det er ikke mig historien handler om, men min veninde :/'

Kamilla Magnussen sagde ...

Jeg er nok den mest rutinerede på det område.. mange af mine veninder har været falske og bare prøvet at udnytte..

Kamilla Magnussen sagde ...

f.eks. udnyttede en mig fordi jeg havde hest .

Camilla sagde ...

ej surt!:/

Kamilla Magnussen sagde ...

Ja, det er pænt irreterende;/

Tjorn sagde ...

Det er virkelig syndt for din veninde og fatter ikke folk gør sådan. /:

Camilla sagde ...

Heller ikke mig :(

Elizabeth sagde ...

enig, det er synd for Malene. tænk at man kan være så koldhjertet s: sådanne folk tænker kun på sig selv ._.

Amalie V. sagde ...

Irriterende :[

Luna sagde ...

Trælst!s; ..
- årh, det er synd for Malene!:'s ..
- hvad hedder den indstilling på kameraet?o:

Julie sagde ...

Billedet er da pænt nok, bortset fra at det er rimelig overbelyst xD
- Men fuck en nederen veninde, hende der har undercover navnet Katrine -.- Hvis man altså overhovededt kan kalde det en veninde -.-