Ma hair is OK


I rock, I know. I'm like a rocket .. eller det hænger vidst ikke sammen -.-'
 
Bukser: Only
Sokker: Teddyplys sokker fra Fakta (y'
 
Halstørklæde: Mors, aner ikke hvor det er fra..
Bluse: Esprit
Kamera: Canon EOS 1000D (;
 
Hahaha, Camilla fik et flip og syntes bare det ser så godt ud (a' Whatcha'thank? (What do you think?) Nå men elsker sådan nogle "lette", som jeg kalder dem Wavy, krøller! De er virkelig pæne og så er det ikke sådan nogle gigant krøller som man får med MIT krøllejern.. Ved ikke hvordan jeres krøllejern ser ud.. Man kan jo flere forskellige, men det vidste du vel ikke?(;


Look at that. Er de ikke bare vellykkede?:') Okay må holde op med min egoisme :D

30 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ej hvor er du pæn!:O

Heidi broksoe sagde ...

You ROCK! xD

Kamilla Magnussen sagde ...

Du kan næsten gætte det.. DINE ØJNE!! WOW WOW <3 I love it..:)

Camilla sagde ...

Ej tusind tak :D

Kamilla Magnussen sagde ...

Hvilket kamera er det du bruger?

Camilla sagde ...

Canon EOS 1000D (:

Kamilla Magnussen sagde ...

Dit hår er vildt flot! Mit er bare sådan en høstak..,, er nok ikke lige den venligste mod mit hår..xD

Mathilde K. Rasmussen sagde ...

Seje billeder :D De er bare lidt slørede ? xD Kan ozz bare være mig der skal ha briller ü

Sofie Waldorff sagde ...

Wow! Du er vildt køn! Ö
Totalt misundelse her.. Jeg vil ha' dit hår.. Og måske dine øjne? xD

Jacqueline M sagde ...

lækkert krøllet hår d:! .. man får sådan lyst til at røre ved det oo'

Emma R.B sagde ...

yay :D Det er sådan man kender Camilla 8D .'Kønne billeder i:

Camilla sagde ...

Taaaaak :D

Emma R.B sagde ...

Seriøst - du kan sagtens have en stor chance for at blive model - og din højde er også perfekt! o:

Camilla sagde ...

Ej jeg tør virkelig ikke ö Det kunne godt være fedt og sådan noget, men jeg tør ikke ö Måske næste år, når jeg er blevet mere udadvendt :'D

Kamilla Magnussen sagde ...

Er i igang med at flytte siden der er flyttekasser/papkasser?

Camilla sagde ...

Nej, det var der mine nye marsvin var i o:'

Kamilla Magnussen sagde ...

Nåeh, hvad hedder de?

Canna sagde ...

Hvorfor har nogle mennesker ret til at være pæne? -.- c:

Siri sagde ...

Like your dresses!

Cecilie Borreskov sagde ...

Wouw xD Nice krøller :] Elsker VIRKELIG dit hår og dine krøller ;p

Camilla sagde ...

Taaaaaaaaak :D

Canna sagde ...

Er HELT vild med det næstsidste billed :D

Tjorn sagde ...

nejj sikken en masse skønne billeder hehe :D

Camilla sagde ...

tak :D

Amalie V. sagde ...

Haha sådan :p

Luna sagde ...

*VED JEG ER HURTIG!*
du har farvet dit hår!ö

Luna sagde ...

*VED JEG ER HURTIG!*
du har farvet dit hår!ö

Anonym sagde ...

Synes dit hår er så fedt.. Ved ikke om jeg har sagt det før xD Men er mega besat af din blog xD .. Lol? ..

Anonym sagde ...

Synes dit hår er så fedt.. Ved ikke om jeg har sagt det før xD Men er mega besat af din blog xD .. Lol? ..

Julie sagde ...

Igen: Du er vildt køn og fedt hår xD