Its a colourblind rainbow


Jeg ved godt jeg er et geni i photoshop (a' Billedet ser måske ikke specielt pænt ud ved første blik, men hvis du kigger nærmere består billedet af en masse farver lagt over i "Hue" i Photoshop. Jeg har bare anvendt en rund pensel størrelse 60 og så tegnet en masse farver hen over.. Jeg har brugt Rød, Blå, Lyseblå, Grøn, Gul og Pink.. Ret nemt faktisk! Nå men jeg er kommet hjem fra skole nu!(a' Sofie var syg, men Pernille blev rigtig glad for hendes gaver. Når nu hun har fået hendes kan jeg jo godt skrive hvad det var! Det var en voodoo dukke (vi har sat hele dagen og prikket til den for at se om det virkelig gjorde ondt på xxxxx) og filmen Sex Drive. Har selv set den og kan anbefale alle at se den, fordi den er virkelig god og vildt morsom. Købte den i sammenhæng med sådan noget fra Aids fonden, så købte ikke udelukkende dvd'en, men støttede faktisk AIDS fonden med hele 30kr og så var der også 2 kondomer (som Pernille fik med selvfølgelig!) Sofies gave er en hemmelighed stadigvæk (: VI HAVDE KUN 3 TIMER IDAG?! .. vi havde fri de 3 første timer, det har jeg vidst ikke fået sagt?:') Men det var da ret fedt, selvom Philip havde glemt vores geografi opgave.. Det er ret surt fordi der var mange der havde glædet sig til at få den tilbage.

Men nu vil jeg finde på et eller andet vildt sjovt at lave. Det kan jo være jeg laver en konkurrence eller sådan noget vildt sjovt (..inde i mit hoved) Så see ya kids!:D

28 kommentarer:

Heidi broksoe sagde ...

Din lille regnbu'e tøzz :)

Kamilla Magnussen sagde ...

Dine øjne .. jeg er så misundelig!

Kamilla Magnussen sagde ...

Jeg må lærer dine tricks med photoshopxD

Camilla sagde ...

Haha :D

Cecilie sagde ...

Fedt hår n_n godt lavet

Anonym sagde ...

Vildt fedt hår

Mathilde K. Rasmussen sagde ...

Coool!

Sofie Waldorff sagde ...

Du har det smukkeste hår.. Ja! Jeg giver dig ret. Du er et geni i Photoshop! 8'D

Jacqueline M. sagde ...

nice billede!:). jeg elsker især, at på billedet er dit ene øje blåt og det andet grønt. det ser virkelig fedt ud!:D. og så selvfølgelig også håret xD .. <3

Emma R.B sagde ...

De farver klær dig meget godt 8D
Måske skulle du seriøst overveje at få dit hår farvet sådan 8D? (a)

Camilla sagde ...

Yeah right xD Men tak :D

Emma R.B sagde ...

Køb noget hårfarve i matas til 25kr og prøv med forskellige farver eller GLIMMER! 8D YAY!
Det er meget pænt, men det smitter bare af på puden, og ens hår bliver total stift af det ._.

Camilla sagde ...

Ej jeg tør altså ikke!xD

Bloggen som er skrevet af den vildt seje, Camilla - følg hendes liv..:-) Elsker bare hendes look<3 sagde ...

Mit hår blev grønt pga. jeg gjorde det i 2 måneder!.. jeg skal aldrig, aldrig gøre det igen!

Kamilla Magnussen sagde ...

Mit hår blev grønt pga. jeg gjorde det i 2 måneder!.. jeg skal aldrig, aldrig gøre det igen!

Camilla sagde ...

Man kan også nøjes med at farve det i Photoshop :D Tror jeg vil udnytte det xD

Kamilla Magnussen sagde ...

Tjaah, det lyder mere fornuftigt;)

Camilla sagde ...

Haha :D

Canna sagde ...

Wow det ser fedt ud!:O Det kan jeg edermanme ikke finde ud af .. i: Hah.

Siri sagde ...

Ja - colurblind er det da ihvertfald xD

Ella sagde ...

Fedt billede - det tror jeg faktisk lige jeg vil forsøge mig på lidt senere (:

Dejligt at kun have 3 timer xD Vi har altid mindst 5 timer (: Ret surt (:

Cecilie Borreskov sagde ...

Omfg! I loooove this picture xD Sorry.. Er lidt meget engelsk geek idag ;p?

Camilla sagde ...

Tak:D Hahaha xD

Tjorn sagde ...

Fedt haha du er bare skide god ;D

Camilla sagde ...

Tak:D

Amalie V. sagde ...

Det ser mega cool ud! :o

Luna sagde ...

haha, skide godt tænkt!o:

Julie sagde ...

Sejt billede xD Haha xD