Dagens nye påfund er en sang


Mangler du en ny yndlingssang? Jeg elsker den her sang. Opdagede den i dag og har bare hørt den all day! Den er virkelig fed! Syntes i det hele taget at Ke$ha laver noget fedt musik! Hun er helt unik syntes jeg. Men hvis du ikke har opdaget det hedder sangen Ke$ha - Take it off. Men hvad syntes du om sangen?(: Beklager der ikke er nogen video, men sangen er ikke udgivet endnu og der findes ingen video til s;' Men hvis du ved om der måske alligevel findes en video, så skriv!:')

29 kommentarer:

Kamilla Magnussen sagde ...

Troed jeg var en af de eneste der bare ELSKER den her sang!!

Heidi broksoe sagde ...

Samme her! Den er fantastisk. Elsker den bare!

Cecilie sagde ...

Den er virkelig god!! Har vist lige fået ny y-sang :D

Camilla sagde ...

Fedt:D Jeg vidste ikke der var så mange der havde hørt den?:D

Kamilla Magnussen sagde ...

Elsker også hendes anden.. hvad er det nu den hedder? Nogle der kan hjælpe?

Camilla sagde ...

Tik tok?(;

Sofie Waldorff sagde ...

Ikke den slags musik jeg normalt hører. Men jeg kan faktisk godt lide det?
Dejligt! Jeg har fået øjnene op for en ny ting. Tak for det.. :'D

Jacqueline M. sagde ...

ooohmygard, en fantastisk sang!:D. har aldrig hørt den før, men helt ærligt hvor synger Ke$ha godt o;! 5 stjerner ud af ehh.. 5 8D. elsker især omkvædet i sangen o:!

Emma R.B sagde ...

Jeg kan virkelig godt lide den sang!! o;

Camilla sagde ...

Den er virkelig også fed :D

Emma R.B sagde ...

Ja meget - :D

Camilla sagde ...

Jeg syntes hun er ret genial (:

Kamilla Magnussen sagde ...

Ja tic toc der var den.. sidder og hører den nu.

Kamilla Magnussen sagde ...

Ved i hvordan hun sådan blev opdaget?

Camilla sagde ...

Nej faktisk ikke :o

Canna sagde ...

Elsker Ke$has stemme :o! .. Også i Tik Tok - den er bare en lille smule weird 8D

Canna sagde ...

Elsker Ke$has stemme :o! .. Også i Tik Tok - den er bare en lille smule weird 8D

Siri sagde ...

Elsker den sang - hører meget Ke$ha!

Ella sagde ...

Har også hørt den her sang helt vild meget!
Du har en god musik smag? (;
Jo længere ned jeg kigger i din blog jo bedre syndes jeg entelig du er til at blogge - alle de indlæg om forskællige ting ??

MEGA FEDT og bare stor tommel up til dig ! (:

Josene petersen sagde ...

uhh god sang men kan bedre ide Tick Tock :D

Cecilie Borreskov sagde ...

Uff! I love that song! Goooood smag xD

Camilla sagde ...

Thanks :D

Canna sagde ...

doooh! Den havde skrevet min kommentar TO gange o: Sorry, det er ikke spam.

Tjorn sagde ...

UHH! fed sang og god smag ;D

Anna sagde ...

Elsker bare den sang. :3
Den er PARTY!8D
Nej seriøst, det er en af mine nye ynglingssange. :3

Camilla sagde ...

Også min (:

Amalie V. sagde ...

Mine højtalere virker desværre ikke :/

Luna sagde ...

Kunne godt have fortalt dig den var fantastisk, haha!:D

Julie sagde ...

Den er også super god :D