Konkurrence: mbym kjole


KONKURRENCE!
Så kom der omsider en konkurrence. Det tog mig lidt til at finde den perfekte ting, men syntes denne kjole er ret fed og det ville være den ultimative fest/arrangement kjole! At deltage for dig er enkelt nok (: Det eneste du skal gøre er at gemme billedet og så sætte det ind et synligt sted på din hjemmeside eller blog. Har du ikke en blog kan du oprette en på Wordpress, Blogg.no, Blogg.se, Blogger, Livejournal eller Devote (: Når du så har gjort det indsætter du et link til min blog (:
Nu er du næsten klar!:) Du mangler bare lige at skrive i en kommentar at du deltager (: Så er du klar og deltager i konkurrencen! Har du nogen spørgsmål kan du skrive til mig på Julieistcool@gmail.com (: Jeg finder så d. 01.02.2010 en vinder, som har billedet synligt på sin blog, og kontakter dig. Kjolen bliver sendt direkte hjem til din adresse og kan ikke ombyttes til kontanter. Der sendes til Danmark, Norge eller Sverige, så hvis du er fra Norge eller Sverige er du velkommen til også at deltage :)

Det var alt :D Du er velkommen til at kommentere nogle af de andre indlæg?(:

35 kommentarer:

Luna sagde ...

Jeg vil da helt klart deltage.
- laver lige et opsæt på min blog. Lunaaa.blogg.no! super fed kjole.(:

Nanna sagde ...

Wow en flot kjole, jeg deltager da helt klart :D

Min blog; Nanna.dld.dk

MVH Nanna

forresten, jeg er helt vild med dit layout, jeg elsker farverne :D

smrkj sagde ...

Miiiiig :D Kingdom.blogg.no

Julie sagde ...

jeg er da med camilla! :D

Anonym sagde ...

Sød kjole(;'

Kamilla sagde ...

Jeg er med;D bykamillam.blogspot.com:P

Knus..

Cecilie sagde ...

WOW en flot kjole, vil da klart deltage :D

camilla sagde ...

suuuuuuuuuuuper fed kjole (:
+ en smuk hjemmeside.
/camilla...

Heidi broksoe sagde ...

Super smuk kjole den er vidundelig-!

Kamilla Magnussen sagde ...

Sejt at du sådan har noget rigtigt man kan vinde;D Wow.. en flot kjole!

Camilla sagde ...

Syntes også den er ret fed :D

Malin sagde ...

Hei, jeg er ei jente fra Norge. Kom innom bloggen din, og synes at konkurransen var kjempebra. Jeg vil veldig gjerne være med, og har lagt ut bilde av kjolen og skrevet om konkurransen på bloggen til meg og veninna mi. Håper jeg vinner, kjolen var kjempefin. Likte også bloggen din. Her er linken: http://malipi.blogg.no/1263396604_jeg_er_med_i_enda_en_.html#comment

Mandi sagde ...

Uhh, en flot kjole! :)
Mig ha den :D
Mega fedt at du laver konkurrencer hvor at man kan vinde noget IRL! :)

Mandi sagde ...

Vil gerne deltage i konkurrencen :)
Må man gerne sætte billedet ind på minstald? :)

Sofie Waldorff sagde ...

SUPER smuk kjole! Totalt min stil? ö
Jeg deltager selvfølgelig! (:

http://waldorff.skysite.dk/

Nanna sagde ...

Vil også gerne være med :)

DevilKiss.DK

Jacqueline M. sagde ...

fed kjole!:). helt klart festens midtpunkt, hvis man har den på :-D.

Emma R.B sagde ...

Den havde jeg ikke noget i mod at have på? o:
Den er meget fiiin! :D

Camilla sagde ...

:D Alle der deltager: Husk at overhold konkurrence reglerne (:

Camilla sagde ...

Mandi Hvordan mener du?(:

Bloggen som er skrevet af den vildt seje, Camilla - følg hendes liv..:-) Elsker bare hendes look<3 sagde ...

Er det en du køber i den rigtige størrelse til vinderen?

Camilla sagde ...

Ja (:

Canna sagde ...

Fed konkurrence xD .. Gad godt vinde den der kjole, men har ikke tid til en hjemmeside pt .s;

Siri sagde ...

Fed kjole!

Deltager stensikkert!

Ella sagde ...

WOW en fed kjole, men desværre tror jeg ikke den ville se godt ud på mig da jeg er lidt kraftig på hofter og mave, ville ellers gerne have været med.

Men tillykke på forhånd til den der vinder koncurancen !(:

josephine Petersen sagde ...

WOW FLOT KJOLE!

Cecilie Borreskov sagde ...

Jeg ville sq gerne have den kjole xD!

SMRKJ sagde ...

migggg :D I WANNNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I NEED IT

I WANT IT

Canna sagde ...

min blog.. Bycanna.blogspot.com < sorry ikke wannabe af dit navn, men ville hedde canna.blogspot.com , men det ville den ikk s; .. d: Sætter den lige ind ^^.

Tjorn sagde ...

WOW cool elsker den <3

Elizabeth ;) sagde ...

det ligner lidt en natkjole, men den ser sååååååå behagelig ud! ö den ville jeg da så gerne eje! :D:D xD

Camilla sagde ...

haha:D

Amalie V. sagde ...

Hmm.. Nej tak :]

smrkj sagde ...

Hvornår afgør du den sweety???<33

Julie sagde ...

Tror også jeg sætter det ind når jeg lige får tid :D
Skriver når jeg har gjort det, ,men ellers hold øje med www.chedion.blogspot.com :D