stav lige til i wanna kill my mom


Det gjorde jeg godt nok lige, men you get the point :/ Jeg sidder ude i kulden og fryser! Jeg kan nemlig ikke komme ind i vores hus fordi min mor stadig har nøglen! Her har jeg sat i 20 minutter and I'm still waiting på at min mor skal komme hjem (så jeg kan dræbe hende) ._. Seriøst er i klar over hvor meget det blæser og hvor koldt det er og jeg sidder ude foran vores dør og blogger. Come on mine fingre er helt røde fordi jeg ikke har nogen handsker!! Jeg tror jeg sender det her ind til mylifesucks.com, men argh jeg er så frustreret! Det er 3. gang i Januar det er sket! 3 gange på 2 uger x( Nå men anyways nu skal min vrede ikke gå ud over jer og jeg burde nok ringe til min mor og spørge hvornår hun kommer! Så blogger når jeg er inde i varmen igen, med nogle lidt mindre random billeder end en gigasej sæbeboble .. fra igår. Når jeg updater jer tager jeg billeder fra hvad jeg laver right now og sætter ind :D så er i altid updatet. Det er utroligt så mange rent faktisk gider høre hvad jeg har at sige 8D Men see ya, I'm a cold cat not a hot dog. Sorry, syntes lige det var pænt sjovt (: Min kat sidder inde i vinduet og kigger underligt på mig. Når jeg kommer ind får du også en tur med baseball battet, Kitty.. (Laver bare sjov xD Har ikke engang et baseball bat :( nogen der vil sponsorere mig?)

20 kommentarer:

Cecilie ;) sagde ...

Ejj ;s Det lyder koldt.. Godt det ikke er mig xD Stakkels digh ;L

Kristin - fotoblogg sagde ...

SV: Tusen takk :) Veldig hyggelig at du liker bloggen min!

Kristin - fotoblogg sagde ...

SV: Tusen takk :) Veldig hyggelig at du liker bloggen min!

Canna sagde ...

Ej hvor et fedt billede :D!

Kamilla Magnussen sagde ...

Ej hvor utroligt! Sad selv ude i kulden og ventede i går aftes på at min mor skulle komme hjem! Havde glemt nøglenÖ..

Kamilla Magnussen sagde ...

Og forresten et fedt billed'!

Camilla sagde ...

Åh surt :/ Tak :D

Julie Emma Damgaard Jensen sagde ...

Fedt billede, men det lyder ret koldt xD Jeg syntes det er koldt at stå og vente i 5 minutter på bussen, og jeg vil nødig have mere kulde xD

Canna sagde ...

Kender godt det der med at ikke kunne komme ind >..<

Tjorn sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Kamilla Magnussen sagde ...

Hvordan du mon både kan nå at puste en sæbeboble OG tage et billederxD

Tjorn sagde ...

Surt og mega koldt <3 forstår dig godt ville føle det sammer her hehe

Marveh sagde ...

Stakkels dig Milla! <3 Efterladt udenfor på gaden, mens din kat bare står og glor på dig! x'D Haha, grinern 8'D Men gaal hvor kan du lave store sæbebobler! XD

Anna (Eaie) sagde ...

Arh, ELSKER sæbebobler. Jeg kan sidde i en time og bare blæse dem og prøve at blobbe dem. Its magic! o:'

Camilla sagde ...

Tak:D Elsker også sæbebobler:D:D

Amalie V. sagde ...

Trælse :/

Emma R.B sagde ...

nuurgh, jeg håber da du fik varmen i:
Kom til Thisted og lån min fars 8D yay.. (;

O.B.S; husk ALTID en ekstra nøgle! 8D

Anonym sagde ...

Det er mega godt fanget på kamera xD!

Anonym sagde ...

Og virkelig tydeligt o:! .. Hvilket kamera bruger du lige? xD Sikkert med spejlrefleks osv xD

Luna sagde ...

Vil gerne sponsorere et bat :3
- men.. jeg har heller ikke noget :(