Skal jeg lave et layout til dig?


Skal jeg lave et layout til dig? Jeg anvender dine eller mine billeder, det bestemmer du selv. Du får lov til at bestemme hvordan det skal se ud. Selvfølgelig koder jeg også det hele for dig, tilføjer dine widgets osv. og så får du sendt layoutet i en notepad over msn eller mail. Jeg kan også godt lægge det ind for dig, men det kræver at jeg har en adgangskode, hvilket jeg helst ikke vil, da man bare kan blive beskyldt for at have hacket en blog senere ;s' Men hvis du er ny til det med blogning, opretter jeg gerne en blog til dig og koder hele layouttet osv. og lærer dig de nemmeste tricks. Jeg laver layouts til blogspot.com, blogger.com, blogg.no, blogg.se og almindelige hjemmesider der kører på css, html eller php (: Det hele er selvfølgelig helt gratis, men hvis du bestiller et, vil jeg gerne have at du beholder linket jeg sætter ind i sidemenuen på din blog hvor der står jeg har lavet designet (Nej det er bare et helt almindelig link, i samme skriftstørrelse som alt det andet, så det er altså ikke en skriftstørrelse 72 med fed skrift) Desuden hvis du vælger at bruge nogle af mine billeder skriver jeg også med times new roman størrelse 12 Photos © Camilla Rahbéch (:' Du kan også vælge både at bruge mine billeder og dine. Jeg laver også en hel masse andet grafk til din blog :D Jeg kan godt lave logo, banner, Q link, mini Q link, konkurrence skilte, redigere billeder til blogindlæg, lave menusigns, lave sådan et sign som automatisk er i slutningen af hvert indlæg eller et eller andet du lige mangler. Jeg kan også lave ting til dig som du kan bruge til sider du er medlem af eller sådan noget (: Det hele er helt gratis :D Så længe du ikke siger du har lavet det eller en anden har lavet det, så er jeg ligeglad med hvad det bruges til :D Har du nogen spørgsmål eller vil du gerne have mig til at lave noget til dig? Så send end mail til julieistcool@gmail.com eller bare skriv det i en kommentar :D

Hvorfor laver jeg det egentligt? Og så gratis? Er det for at få opmærksomhed?s;' Nej da o;' Det er fordi jeg har virkelig meget tid pt. og jeg keder mig helt vildt. Jeg ved jo ikke noget bedre end at gøre noget for andre, derfor gør jeg det:D

32 kommentarer:

Canna sagde ...

Vildt fed side ;D .. Synes den er flot i layout xD .. Er dog lidt forvirrende med de der striber 8]! Men flot - iforhold til mange andre sider ;D ..

Camilla sagde ...

Tusind tak :D

Lærke Andersen sagde ...

Heej!

Jeg elsker din side, billeder, osv:) Har du selv lavet det? For så er det VIRKELIG flot:) HeHe (:
// Lærke Andersen

Lærke Andersen sagde ...

Ihh! Er helt vild efter selv at lave en:D Hvordan har du lavet det der? Og koster det penge??? (:
Lærke Andersen

Lærke Andersen sagde ...

Kan også godt lide dine billeder!:D Har du selv taget dem? Hvis ja, hvilket kamera bruger du så???
// Lærke Andersen

Lærke Andersen sagde ...

Kan også godt lide dine billeder!:D Har du selv taget dem? Hvis ja, hvilket kamera bruger du så???
// Lærke Andersen

Lærke Andersen sagde ...

Obbss! Kom vidst lige til at sende den 2 gange o.O Nå men dette billede er bare Sååååååå godt:D

Lærke Andersen sagde ...

Og du må meget gerne lave en side til mig:D HeHe:) : :)

// Lærke Andersen

Camilla sagde ...

Hvad skal den hedde?(: Og ja det er gratis:D

Ella sagde ...

Vild fed side - jeg skal bestille noget grafik fra dig da det er vildt smart (:

Kigger lige forbi de andre indlæg(:

Hvis det er dig der er på det billede - Så hold da helt op hvor er du køn!!

Siri sagde ...

Det tror jeg ikke - kan godt lide at lave dem selv!

Josephine Petersen sagde ...

WOOW
- Din hjemmeside er fatntastisk!! ö Seriøst di grafik er herre PÆNT :D

Cecilie Borreskov sagde ...

Super smukt billed ;p

Camilla sagde ...

Tusind tak :D

Canna sagde ...

Så lidt ;D ... Hvordan laver du dit eget design? ^^ .. Altså jeg kan kun finde sådan nogle 'færdiglavede' herinde på blogspot.com ;D

Kamilla Magnussen sagde ...

Laver du det helt gratis?! Wow..!

Kamilla Magnussen sagde ...

Elsker din blog - men det ved du jo allerede!

Camilla sagde ...

Canna koder det hele i HTML (:

KKRISTINA sagde ...

Du kan godt lage til meg! Hadde vært kjempefint! :-D

Julie Emma Damgaard Jensen sagde ...

Syntes dit layout er vildt flot, det kunne da godt tænkes at jeg kunne finde på at kontakte dig mht til at få lavet et layout til min blog xD

Tjorn sagde ...

Fed side og syntes det er mega pænt. sødt at du gør det fordi du godt kan lide at hjælpe <3 :D

Marveh sagde ...

Hvor er dog sødt af dig at hjælpe folk med deres blogg! <3 Tror jeg overvejer at lave en nu, haha! x'D

Julie sagde ...

har kun en ting at sige!
lave et til mig bedste! :D

Camilla sagde ...

Mener du det?o:'<3

Cecilie Frölich sagde ...

Wooooooooooow, måske skulle jeg alligevel maile xD jeg har problemer med min egen hjemmeside, www.saxebro.dk, fordi jeg ikke er så meget in i css .__. jeg må lære det en dag. Når jeg får mere tid x)

Anna. :3' sagde ...

Du får travlt, men det er kun hvis du har lyst. :3' - i want to ask about a layout too! :3'
If you want to *dadadadaaam*

Amalie V. sagde ...

Vildt flot layout (;
Dine billeder er mega seje!

Emma R.B sagde ...

Arh! Du måtte egentlig gerne hjælpe mig med en blog o.o
Jeg har altid tid til at blogge q:
yesyes(;
hmm, har du fået din messenger til at virke? Da jeg gerne - måske - vil have dig til at hjælpe mig, hvis du har tid og lyst? :D

Anonym sagde ...

Okay :) Betaler du penge for at have den her blog? o; ..

Luna sagde ...

DU MÅ SGU GERNE LAVE ET TIL MIG!:D jeg har en blogspot blog - vil da gerne have gang i den!:D

Camilla sagde ...

Anna: Jeg vil gerne?:D
Emma R.B: Ja (: Min msn er Julieistcool@hotmail.com (:
Canna: Nej (: Det er gratis q;
Luna: Okay :D Hvad hedder bloggen og hvordan skal det se ud?(:

Janice Aliena sagde ...

Hvilken Power Level har du brug for?
Hvis du har afsluttet et forhold med nogen, og de vil bare ikke
Acceptere at det er overstået, dette er stavningen for din situation. Den første ting
At de fleste mennesker mærker er en indre følelse som et enormt suk af lettelse!
Så begynder den tidligere elsker at forsøge at kontakte mindre og mindre ofte,
Og hvad der normalt sker næste er andre mennesker begynder at få
Involveret i situationen på en sådan måde, at fortiden elsker opmærksomhed
Omdirigeres væk fra dig og de har nogen eller noget
Ellers at fokusere deres energi på noget esle væk fra dig.
Kontakt denne email: dr.oduduwaspellcaster@gmail.com for at hjælpe med at genoprette ægteskab i dag ...
Også,
Hvis du virkelig vil bryde op med nogen, men du er ikke helt
Helt sikkert hvad man skal sige eller hvordan man skal gøre det, det kan bare være
Stave du leder efter! Denne stave har en fantastisk måde at skabe
Bedste forhold for at bryde op med nogen under de bedste
betingelser. Efter at have støbt denne stave, er det første, som de fleste mennesker bemærker
Er mange små "sammenfald", der skaber lige de rigtige betingelser for
Gøre din opbrud så let som muligt.

Er du træt af klienter, som ikke følger igennem og ikke ringer
tilbage? Hvis du er træt af "dæk-kickers" og får alt det forkerte
Typer af kunder, dette kan kun være den stave du leder efter.
Denne stave omgiver din aura med den type energi, der tiltrækker
De kunder, der leder efter hvad du har at tilbyde. Det hjælper dig
Tiltrække loyale kunder, der elsker at gøre forretninger med dig og se
Frem til at dele information om din virksomhed med venner
Og familie. Mund til mund kan være meget kraftfuldt!
Besøg: Dr.Oduduwa Temple of Solution Today ... Email: dr.oduduwaspellcaster@gmail.com