min første anbefaling!



Random Picture .. Ja tak ;) Blev bare nødt til at blogge en allersidste gang i dag! Jeg har lige fået min allerførste anbefaling hvor jeg fik 5 ud af 6 stjerner!! Er bare helt oppe i skyerne! Hun har også fået mig til at tænke over nogle ting, så ville lige høre jeres mening! For det første: Burde jeg holde op med at skrive smileys? For det andet: Blogger jeg for meget? For det tredje: Tager min blog lang tid om at loade ind på din computer?  Grunden til at jeg skriver smileys er fordi det er en del af min personlighed. Da jeg startede med at blogge skrev jeg overhovedet ingen smileys, hvilket du også kan se i de allerførste indlæg, men jeg kan simpelthen ikke lade være med det, fordi det er en del af min personlighed! Jeg ved godt jeg skriver ret mange blogindlæg, men jeg elsker bare at blogge og det er så dejligt at skrive om min dag og en helt masse andet. På min computer tager min blog ingen tid om at loade ind, men Anna skriver i sin anbefaling at det ikke altid er at den loader layout/billeder ind. Så ville jeg høre om det også sker for jer, fordi så skal jeg lige have fundet på et eller andet.

Læs min anbefaling her :D

19 kommentarer:

Canna sagde ...

Svar på dine spørgsmål c: : Nej lad være med at stoppe med at skrive smileys x] .. 2] nop x] .. 3] Nej den tager ikke tid overhovedet. d:

Camilla sagde ...

Canna: Årh det var godt :D Tak :')

Lærke Andersen sagde ...

Nej et flot billede:D Jeg elsker bare dine billeder:D De er såå flotte
// Lærke Andersen

Camilla sagde ...

Taaaaaaaaaak :D

Ella sagde ...

Jeg kunne ikke lade være med at kommentere på det her , altså smileys det kan man aldrig få nok af, det viser bare hvilket humør man er i når man blogger (:

Hos mig tager det ingen tid for at dit design og dine billeder kommer frem (:

og nej jeg syndes da ikk du blogger for meget ? Du hviser bare din personlighed meget mere i din blogning end hvis du kun skrev meget få gange (:

Mvh Ella (:

Siri sagde ...

Wow hyggeligt! xD
Elsker dine billeder!!!

Josephine Petersen sagde ...

Noooo smileys er en del af dig :D - så skriv hvordan du har lyst til :D<3 DU HAR HELT VILDT PÆNE ØJNE! Ö - giv mig dem :D
Nå men nej dine bloggs er sjove og spændene at læse! :D du burde skrive en bog 8D' - og nej du skriver ikke for mange :D. Nej min com er ikke langsom af at loade din blog ind 8DD'<3

Cecilie Borreskov sagde ...

Iiiih altså.. Du er godt nok en køn pige ;p :*

Camilla sagde ...

Wow tak o;'

Julie Emma Damgaard Jensen sagde ...

1: Nej, skriv smileys. Det gør bloggen mere personlig :D 2: Nej, du blogger ikke for meget. Fedt med mange indlæg :D 3: Ja, det tager lidt tid med selve indlægget, men det er ikke så lang tid ^^

Godt billede, og du er pæn :D

Kamilla Magnussen sagde ...

5 ud af 6 stjerner! Tillykke!:D

Kamilla Magnussen sagde ...

Og nej du skal ikke stoppe med at lave smileys?!

Tjorn sagde ...

nr. 1 nej det er fedt
nr. 2 nej heller ikke haha :D
nr. 3 nææ :D <3

Camilla sagde ...

Årh fedt at høre!:D

Anna. (Eaie) sagde ...

Jeg tænkte også du nok havde en grund til at du skrev smileys, osv. :3 Men min computer er da også lidt dum i det, haha.
Men du bruger også dine smileys.. fornuftigt, altså på en god måde. :D Nogle overforbruger bare, og det er mest det der er problemet. Det er bare typisk mig at lade det gå ud over andre. oo' Haha. C:

Amalie V. sagde ...

Nej Nej og Nej :p

Emma R.B sagde ...

Jeg synes ikke at du skal stoppe med at skrive smileys, da man kan se hvilket humør man er i og så er det ikke bare ''kedelig'' skrivning i: .. JEG ELSKER SMILEYS :D
- Nej, jeg synes det er HYGGELIGT at side at læse hvad du skriver (: jeg elsker at læse om andre og hvad de går og laver :P Forsæt endelig i:
Nej, det er loadet ind med det samme, så det er helt fint :D

Luna sagde ...

Jeg sytes ikke du skal ændre på din måde at skrive blog på. for jeg kan godt lide din måde at skrive på. det er også derfor jeg følger dig. faktisk, er din blog næsten altid åben på både min iphone & min computer. haha (:

Camilla sagde ...

Haha :D